De ce doar Brasov? hai si la Alba Iulia!
Moderatori: dragos6, Safari Sunrise
De ce doar Brasov? hai si la Alba Iulia!
Chiar asa...ma gindeam , ce ar fi sa schimbati locatia intilnirii de la Brasov si sa veniti toti la Alba Iulia.As putea fi o gazda buna.Ei, ce ziceti?
Oricind dupa data de 10 iulie...
Si Alba este un oras frumos, istoric, as putea sa aranjez sa si vizitai cite ceva pe aici, daca sunt amatori, si cu cazarea v-as putea ajuta.Ar fi super, ce ziceti?
As fi de-a dreptul onorata sa va primesc pe toti in orasul meu,.
Oricind dupa data de 10 iulie...
Si Alba este un oras frumos, istoric, as putea sa aranjez sa si vizitai cite ceva pe aici, daca sunt amatori, si cu cazarea v-as putea ajuta.Ar fi super, ce ziceti?
As fi de-a dreptul onorata sa va primesc pe toti in orasul meu,.
- anena
- frappuccino
ptr simplu motiv ca Brasovul e in mijlocul tarii si mai usor accesibil din toate colturile ptr forumistii/ele raspandite care-ncotro!
Dar eu nu am nimic impotriva! 

"Universul nu este constient de existenta ta. Relaxeaza-te!" (Anthony de Mello)
-

dia21 - frappuccino
si eu as ramane tot pentru Brasov.. 
~ Cea mai mare descoperire a tuturor timpurilor a fost aceea ca fiecare persoana isi poate schimba viitorul, doar schimbandu-si atitudinea! ~
-

sweetsweet - frappuccino
Brasovul e amplasat strategic......iar pt. automobilistii care strabat Alba Iulia de la nord la sud...orasul e chiar nasol. Plus ca bucurestenii pot face drumul Bucuresti-Brasov si retur in aceasi zi , fie cu masina , fie cu trenul....
-

yaluro - frappuccino
De cind nu ai fost in Alba Iulia, si de ce e nasol ca si traseu?
Daca bine ai observat, eu vorbeam de cazare, adica de macar o zi-doua la Alba Iulia.Adica un week end.
In alta ordine de idei era doar o idee si placerea mea de va fi gazda.
Eu oricum merg oriunde se face aceasta intilnire.As merge si la Bucuresti, dar nu stiu inca in ce perioada se va tine, acolo.Mai vedem...